Więcej mocy w ALH...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Mick78
    Classic
    • 2011
    • 11

    Więcej mocy w ALH...

    W Y S Z U K I W A R K A !! :evil:






    ile razy można czytać to samo ?
  • sslawekk
    Ambiente
    • 2010
    • 111
    • Octavia I (1U2)
    • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

    #2
    Więcej mocy w ALH...

    Witam! Chcę podnieśc nieco osiągi swojego autka, mam w planach założenie wydajniejszych wtrysków ( ASV ) i zrobienie do tego programu. W związku z tym mam pytanie: mam okazję kupic w bardzo dobrej cenie komplet wtrysków od AHF-a, z tym, że sterujący jest od ASV; czy będą one ze sobą dobrze współpracowac i będzie wszystko ok, czy jednak dac sobie spokój i poszukac kompletu od ASV? Proszę o opinie :roll: Dzięki
    O1 Rider 140KM & 305Nm by Aligator

    Komentarz

    • gregorianin
      Ambiente
      • 2008
      • 215
      • Octavia II (1Z3)
      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      Sterujący z ASV to euro3 i pierwsze ciśnienie otwarcia jest 220bar, natomiast AHF ma 190. Szukaj kompletu jednego typu. Najkorzystniej jednak wyjdzie zakup wyregulowanych i nowych .216 a potem program.

      Pozdr.
      www.DURASOFT.pl

      -Hamownia podwoziowa
      -Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
      -Diagnostyka
      -Filtry FAP/DPF

      Komentarz

      • yusin
        Ambiente
        • 2010
        • 176

        #4
        Otóż to jak kupować to komplet jednego rodzaju, najlepiej oczywiście 216(http://moto.allegro.pl/sportowe-wtry...478762318.html) do uzyskania większej mocy ale wtryski od asv i program dadzą spokojnie 140 km Takie mody ja będe robił u siebie, tylko sprzęgło napewno nie wytrzyma, niestety nie w naszych silnikach..
        Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

        Komentarz

        • sslawekk
          Ambiente
          • 2010
          • 111
          • Octavia I (1U2)
          • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

          #5
          Dzięki koledzy za podpowiedzi! Właśnie chodzi o to, że nie przewiduję dalszych modyfikacji poza wtryskami, programem, no i sprzęgłem jeśli rzeczywiście odmówi posłuszeństwa, na pewno żadne turbiny od arl-a czy fmic-i nie wchodzą w grę z prostego powodu - $$$...niestety... Jak wyjdzie po wtryskach i programie 140 PS i ze 300 Nm, to już będzie fajnie :wink: Dużo czytałem na tym i wielu innych forach, że do takich modów asv-ki spokojnie starczą, jednak ciągle mam dylemat, bo często spotykałem się też z opinią, że na 216-tkach będzie "lepszy dół"...a może odżałowac i kupic 216-tki? ASV za 400-500zł kupię, natomiast 216-tki minimum 1000, różnica prawie by starczyła na sprzęgło...hmm.....a tak na marginesie, tworzy się jakaś grupa na kwiecień do Aligatora? Jeden chętny już jest
          O1 Rider 140KM & 305Nm by Aligator

          Komentarz

          • rob555
            Rider
            • 2006
            • 748

            #6
            Zainwestuj w 216....po pierwsze uzywane beda w znacznie lepszej kondycji niz te od ASV ktore 200-300tys realnego przebiegu maja minimum.
            Po drugie bedzie zapas na dobre 145-150KM :twisted:
            pozdrawiam

            Diagnostyka i tuning
            hybrydowe wtryski i turbiny
            programy na ulice jak i do sportu

            Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
            www.tune-up.pl

            HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

            Komentarz

            • radekgw
              L&K
              • 2010
              • 1182

              #7
              slawek za 216 minimum 1000 zl ? lekka przesada tutaj masz 130 zl za szuke, http://allegro.pl/koncowki-wtrysku-v...486823455.html, wyregulowanie w warszawie 200 zl, co daje jakies 700 - 750 zl, mi po tych wtryskach i programie u Roberta wyszlo 153KM, takze o 140 sie nie martw, powinno spokojnie wyskoczyc. Nie kupuj uzywanych wtryskow bo bardzo latwo sie przejechac, mowie tu o ahf i asv.
              Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730

              Komentarz

              • bradley
                L&K
                • 2008
                • 1465

                #8
                Podkreslcie, ze kupujecie nowe koncowki a nie cale kompletne wtryskiwacze. I do tych wyklepanych wtryskiwaczy zaklada sie nowe koncowki i reguluje cisnienia. Nowki wtryskiwacze nie kosztowalyby 1000zl
                Takze rownie dobrze moze kupic nowe koncowki i wstawic je w swoje wtryskiwacze od ALH.
                VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                Komentarz

                • sslawekk
                  Ambiente
                  • 2010
                  • 111
                  • Octavia I (1U2)
                  • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

                  #9
                  Radekgw, a ty te 159KM i 375nm masz po samej zmianie wtrysków i programie czy już z założoną turbiną od asz-a o której pisałeś w dziale Nasze auta? Obstawiam tą drugą opcję - popraw mnie jak się mylę. A ja czekam niecierpliwie na jakieś grupowe chipowanko w Dynosofcie Katowice, tam mam najbliżej a i Aligator opinie pochlebne zbiera...
                  O1 Rider 140KM & 305Nm by Aligator

                  Komentarz

                  Pracuję...